MENU

VERZENDING EN BETALING

 

Bij online shoppen staat veiligheid voorop. Je kunt bij ons daarom kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

– iDEAL
– PayPal
– Sofort Banking
– Creditcard
– Klarna (kijk voor de voorwaarden van achteraf betalen in onze Algemene voorwaarden)

 

Verzending
Studio à la part streeft ernaar uw bestelling mits op voorraad binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw betaling te leveren. Is dit niet mogelijk of is er om een andere reden vertraging, of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt u binnen 30 dagen na plaatsing van uw bestelling bericht en heeft u in dat geval het recht de bestelling zonder kosten te annuleren. Bij onze webshop artikelen staat altijd een verwachte levertijd.

  1. Wanneer de koper een order heeft geplaatst en de levertermijn wijkt af van de in de email vermelde indicatieve levertermijn, neemt Studio à la part contact op met de koper. Indien de afwijkende levertermijn problemen oplevert voor de koper heeft deze het recht de overeenkomst kosteloos te laten ontbinden. Na ontbinding wordt het reeds betaalde bedrag z.s.m. en uiterlijk binnen 30 dagen door Studio à la part op de rekening van de koper teruggestort. Studio à la part kan niet aansprakelijk worden gesteld voor welke schade dan ook ten gevolge hiervan.
  2. Voor maatwerkproducten bij Studio à la part geeft Studio à la part een indicatieve leverdatum via de mail.
  3. Indien een product niet naar binnen kan en andere transportmiddelen (takel of verhuislift) moeten worden ingezet, is dit volledig voor rekening en risico van u.
  4. De bezorging kan door verkeersomstandigheden of andere onverwachte ontwikkelingen buiten de gegeven tijdsindicatie plaats vinden.
  5. De koper dient direct na ontvangst van de bestelling de goederen te controleren op eventuele beschadigingen of fabricagefouten. Indien deze aanwezig zijn dient te koper deze schriftelijk of per e-mail info@alapart.nl binnen 24 uur na de leverdatum aan Studio à la part te melden. Studio à la part neemt dan contact op met de koper om de klachten naar alle redelijkheid en tevredenheid op te lossen.
  6. U dient aanwezig te zijn tijdens levering, anders brengen wij annuleringskosten (€ 69,-) in rekening.
  7. Mogelijke claims op externe schades door fabricagefouten of beschadigingen vervallen na 7 dagen na leverdatum.
  8. Wij leveren uw product af op het adres dat u bij de bestelling hebt opgegeven. U kunt het adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden.
  9. Onze producten worden indien nodig door twee personen vervoerd en naar binnen gebracht. Wanneer een product zwaar is, kan het voorkomen dat de bezorgers door de omstandigheden op de afleverlocatie het product niet redelijkerwijs binnen kunnen krijgen. Deze omstandigheden dienen door u, de klant, zoveel opgelost te worden
  10. Zorg ervoor dat alle mogelijke obstakels, die het vervoeren van uw goederen kunnen bemoeilijken verwijderd zijn (kastjes, schilderijen, lampen etc.). Dek ook kwetsbare vloeren, muren en doorgangen af en/of attendeer onze chauffeur op de kwetsbaarheid.
  11. Studio à la part is niet aansprakelijkheid voor schade door transport vanaf de eerste deur. Wel helpen wij u graag om het product binnen te plaatsen.

 

Verzending buiten Nederland
Bij een zending naar het buitenland kan enkel door middel contact met ons op te nemen. Daarna gaan we kijken hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Mocht het pakket per pakketpost verzonden kunnen worden zal het via PostNL met een tracking gaan, hiervoor is een handtekening vereist.

 

Artikelen met een langere levertijd
Wanneer er bij je bestelling artikelen zitten met een langere levertijd, dan wordt dit altijd vermeld. Wij verzenden dan je volledige bestelling op het moment dat deze compleet is. Heb je de andere artikelen eerder nodig, neem dan even contact met ons op.

 

Administratie- en verzendkosten
Wij hanteren een enkel een tarief voor buitenlandse zendingen.

Nederland: Gratis
Wereldwijd: In overleg

 

Order- en verzendbevestiging per e-mail
Van elke afgeronde bestelopdracht krijg je een automatische orderbevestiging per e-mail. De orderbevestiging is geen betaalbewijs, maar geeft alleen aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij je order goed hebben ontvangen. Zodra je bestelling ter verzending is aangeboden ontvang je een bericht met de track & trace code. Een enkele keer worden deze automatische bevestigingen tegengehouden door het spamfilter, dus heb je niets ontvangen, check dan eerst even je spambox.